040 666 296 | info@idoktor.si

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine iDoktor - www.idoktor.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov(ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podjetje iDoktor si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.idoktor.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da redno pregledujete Pogoje poslovanja in spremljate morebitne spremembe. Pogoji poslovanja se lahko spreminjajo brez predhodnih obvestil in pričnejo veljati takoj po objavi na tej spletni strani.

Za nakup izdelka na spletni strani se morate registrirati in vaša registracija pomeni, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja na naši spletni strani in da se z njimi strinjate.

Kot registriran uporabnik boste deležni tudi posebnih ponudb. Vaši podatki bodo shranjeni v bazo spletne trgovine. Po vnosu vaših podatkov boste lahko takoj začeli z nakupom preko spleta.

Za podatke, ki nam jih posredujete ob registraciji, jamčite, da so točni in veljavni. Spremembo vaših podatkov nam lahko sporočite na e-pošto: info@idoktor.si .


Varovanje podatkov in zasebnost

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da Črt Kocjančič s.p., Pobeška cesta 3, 6000 Koper, z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje. iDoktor zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004).

Kot kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.idoktor.si v celoti ostali v lasti podjetja Črt Kocjančič s.p.. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.


Naročanje

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom »dodaj v košarico«. Vodeni boste skozi celoten proces od izbire izdelka do plačila in konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi izbrišete. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vašo e-pošto potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vašo e-pošto. Naročilo oz. pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.


Cena in veljavnost ponudbe

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih (€) . Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer kupca obvestimo.

Vse cene so z vštetim DDV.


Računi in hranjenje podatkov

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga.

Račun prejme kupec ob prejemu blaga.

Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu podjetja Črt Kocjančič s.p.. Dostop do dokumentov hranjenih v podjetju Črt Kocjančič s.p.  je možen na podlagi dogovora z direktorjem podjetja Črt Kocjančič s.p..

Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.


Način plačila

Kupec ima naslednje možnosti plačila:

  1.  Z nakazilom na račun Črt Kocjančič s.p. (plačilo po predračunu). Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-poštni naslov, na podlagi katerega izvedete plačilo. Po prejemu plačila vam bomo vse izdelke, ki so na zalogi poslali s pošto najkasneje v treh (3) delovnih dneh. Ostale izdelke iz vašega naročila, ki trenutno niso na naši zalogi vam bomo poslali v rokih, ki so navedeni na potrditvi vašega naročila.
  2.  Z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) v tem primeru kupnino poravnate dostavnemu podjetju.
  3. Preko Paypala


Dostava in stroški poštnine

Pošiljko (za izdelke iz zaloge) boste prejeli najkasneje v treh (3) delovnih dneh od prejema plačila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje, stroške dostave plača kupec.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.


Odveza odgovornosti

Podjetje Črt Kocjančič s.p. se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh www.idoktor.si. Napake na spletni strani niso izključene. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da se ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Za napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opis artikla, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želimo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in doslednost.


Reklamacije in vračila

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@idoktor.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Na www.idoktor.si spletni trgovini omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Pravila/izguba garancije/pogoji

Naredite varnostno kopijo vseh pomembnih podatkov in odstranite zaupne, lastniške ali osebne informacije z vaše naprave. Črt Kocjančič s.p.  servisni center ni odgovoren za poškodovanje ali izgubo katerekoli programske opreme, podatkov ali druge programske opreme in datotek shranjene v napravi.


Črt Kocjančič s.p. si pridržuje pravico, da garancijsko popravilo v določenih primerih zavrne:

  • Poškodbe, ki so posledica višje sile (požar, poplava, potres, električni udar, ...).
  • Poškodbe, ki so posledica nepravilne namestitve ali neustreznega okolja delovanja naprave, vključno z nepopolnim delovanjem zaradi nezanesljivih žičnih / brezžičnih povezav, telefonskimi linijami, slabo ozemljitvijo, elektromagnetnimi polji, neposredno sončno svetlobo, visoko vlažnostjo in vibracijami.
  • Poškodbe, ki so posledica udarca, politih tekočin, potopitve v tekočino, padca.
  • Poškodbe, ki so posledica popravila drugje kot v poslovalnici Črt Kocjančič s.p., Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana ali demontaže izdelka.
  • Poškodbe, ki so nastale zaradi nepravilne uporabe ali neprimerne uporabe izdelka.
  • Poškodbe, ki so nastale s strani tretjih oseb (vključno z vidnimi poškodbami na osnovni plošči ali drugih elektronskih delov, kot so ožgani deli po razelektrenju, taljenje, ...)
  • Kakršnekoli napake, ki jo povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme.
  • Zaradi normalne obrabe izdelka, vključno z baterijo.
  • Zaradi počenega in spraskanega LCD zaslona in plastičnih materialov ter drugih poškodb zaradi transporta, nepravilnega ravnanja ali nepravilne uporabe.
  • Zaradi okvarjenih točk v skladu z razredom II ISO 13406-2 ali drugih napak LCD zaslona. 
  • Okvar zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu (dalj kot en dan).

 Garancijski rok popravila začne teči od datuma servisa, ki je naveden na računu.

 
Opomba: Vaše dokazilo o servisu je originalen račun.

Reklamacije sprejemamo le s predložitvijo računa! Garancija velja za servis 90 dni od dneva računa, v kolikor ni prišlo do mehanske poškodbe in je težava v našem rezervnem delu.

Za vodne poškodbe in druge tekočine garancije NE priznavamo!

Na popravila, ki se opravljajo na matični plošči, ni garancije oziroma zagotovila, da se v prihodnje težava ne ponovi oziroma nastane druga. Nudimo lahko še enkratni poskus rešitve ali začasne rešitve problema v roku 90 dni od datuma prvega servisa. Vse dodatne storitve so plačljive.


V primeru, da je servis matične plošče/vodnih poškodb neuspešen oziroma se naprave ne da popraviti, se zaračuna diagnostika/delo 10-40€.