040 666 296 | info@idoktor.si

Servis

iDoktor je vaš zdravnik za Apple izdelke (iphone, ipad, ipod), ki vam omogoča postavitev diagnoze kar preko spleta. iDoktor servis je tukaj zato, da vam pomaga pri popravilu vaše naprave tudi takrat, ko brezplačno, garancijsko popravilo ni več mogoče zaradi nastalih poškodb na napravi, ki ne spadajo pod garancijska popravila ali jim je garancijski rok že potekel. Napravo lahko prinesite ali pošljite v našo ordinacijo!

Na servisu bomo pokvarjeno napravo pregledali in na podlagi ugotovitev podali ponudbo z okvirno ceno popravila. Ponudba ni možna pred testiranjem naprave, ki pokaže izvor okvare. V primeru, da se stranka ne odliči za servis, se zaračuna strošek diagnostike 20€, ki ga v primeru popravila (menjava zaslona, baterije, popravilo matične plošče…) ne zaračunavamo posebej, diagnostika je zajeta že v ceni popravila.Zagotavljamo kvalitetno storitev z našimi originalnimi rezervnimi deli, na katero nudimo 90 dni garancije.

Nudimo vse vrstna popravila in odpravo težav z iPhone -i vseh generacij. iPhone popravimo v istem dnevu, ga isti dan tudi pošljemo nazaj. V primeru da se oglasite osebno iPhone popravimo že v eni uri.



Pogosta vprašanja


iDoktor.si je spletni trgovski center, specializiran za prodajo dodatne opreme za vaše mobilne naprave. In je spletni center, kjer dobite vse informacije glede težav za vašo iNapravo, izvedbo servisa…

Enostavno dodate željene izdelke v košarico s klikom na gumb "V košarico", Vodeni boste skozi celoten proces od izbire izdelka do plačila in konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi izbrišete. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vašo e-pošto potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vašo e-pošto. Naročilo oz. pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Ali nas pokličete na telefonsko št. 040 666 296 in gremo skupaj čez postopek naročila.

Lahko nam pa tudi na info@idoktor.si napišete/pošljete kaj bi želeli naročiti in vam izdelek pošljemo kar tako.

Seveda! Vse izdelke imamo na voljo tudi pri nas v poslovalnici. Če želite izdelke osebno prevzeti oddajte naročilo in kot način plačila izberite Osebni prevzem, saj si boste s tem vaše artikle rezervirali in boste obveščeni možnostih osebnega prevzema.


Lokacija in delavni čas:

iDoktor

Cesta v Mestni Log 55

1000 Ljubljana

Murgle Center


Ponedeljek-Petek: 9-18ih

Pošiljka bo dostavljena s strani Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki. V kolikor vam poštar ne pusti obvestila o prejeti pošiljki, nam lahko pišete na info@idoktor.si, da preverimo status paketa.

plačilo po povzetju poštarju ali na pošti

plačilo po predračunu

plačilo s sistemom Paypal

plačilo ob osebnem prevzemu z gotovino

Plačilo z kreditno kartico

Seveda! V opombe ob naročilu vpišite podatke podjetja in davčno številko in originalni račun bomo dodali v vaš paket.

Mojega izbranega artikla ni na zalogi. Kdaj bo spet na voljo? Za bolj točno informacijo o dobavljivosti nam pošljite povezavo do izbranega artikla na info@idoktor.si

Naročila odpošiljamo preko Pošte Slovenije.

Strošek poštnine in pakiranja v primeru plačila po povzetju znaša 3,5 €,v primeru osebnega prevzema pa stroška pošiljanja ni. V kolikor bo vrednost vašega naročila presegla 40 €, je poštnina brezplačna.

Ob odpošiljanju vašega naročila boste na vaš e-mail naslov prejeli informativno sporočilo. V kolikor bi želeli podrobnejše informacije o stanju naročila nas lahko pokličete na 040 666 296 ali nam pišete na info@idoktor.si

Če boste naročilo oddali do 17.00 ure, bo le-to odposlano še isti dan in v večini primerov že naslednji dan v dostavi Pošte Slovenije. Omenjeni pogoji ne veljajo za naročila, ki se plačujejo s plačilom po predračunu, saj je potrebno počakati na uspešen prejem nakazila kupnine.

Po zaključku naročila boste na navedeni e-mail naslov najprej prejeli potrditveno sporočilo o uspešno oddanem naročilu in  z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo nakazila kupnine. Da bi lahko vaše artikle kar najhitreje odposlali, nam lahko po izvedenem plačilu na e-mail info@idoktor.si posredujete potrdilo o plačilu.

Za oddajo naročila registracija ni potrebna, za naročanje potrebujete zgolj par minut. Željene artikle najprej dodate v košarico in zatem na blagajni izberete način plačila, vpišete vaše podatke in na koncu potrdite naročilo. Po uspešni oddaji naročila boste na navedeni e-mail prejeli potrditveno sporočilo.

Pri idoktor.si nam je zadovoljstvo naših strank na prvem mestu in zavedamo se, da se pravi vtis o artiklu pridobi ob njegovem fizičnem ogledu. Zato vam z veseljem pomagamo in vam omogočimo zamenjavo artiklov. Le-te nam je potrebno vrniti na naslov s katerega ste pošiljko prejeli in zraven pripisati vzrok vračanja in za katere bi jih radi zamenjali. Priložite račun.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih (€) . Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer kupca obvestimo.

Vse cene so z vštetim DDV.

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga.

Račun prejme kupec ob prejemu blaga.

Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu podjetja Črt Kocjančič s.p.. Dostop do dokumentov hranjenih v podjetju Črt Kocjančič s.p.  je možen na podlagi dogovora z direktorjem podjetja Črt Kocjančič s.p..

Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.

Od ponedeljka do petka od 9:00 do 18:00.

Seveda, v ponudbi imamo tudi dodatke za i naprave (napajalnike, kabelčke, zaščitna stekla, ovitke za iPhone in iPade, avtopolnilce, dodatke za Apple watch…)

Ne, plačilo je možno le z gotovino ali za podjetja po predračunu.

Če so dobavljivi da, sicer pa najboljše kar se lahko na trgu kupi.

Ne, če LCD deluje brezhibno lahko zamenjamo le steklo. Popravilo traja cca 24 ur. Garancije v primeru menjave le razbitega stekla ni.

Garancija na naše nadomestne dele in delo je 90 dni, uveljavlja se z računom. Izjema je zgoraj zapisana menjava razbitega stekla, saj dejansko na napravi ostane vaš LCD.

Žal ne, iDoktor ni garancijski servis. Z uveljavljanjem tovarniške garancije pa je tako, da mora biti telefon v brezhibnem stanju (brez odrgnin, niti najmanjših praskic), da jo dejansko lahko uveljavite.

Znanje smo poleg dolgega staža v tej branži, pridobili tudi na različnih izobraževanjih, med drugim imamo pridobljen tudi certifikat Apple Certified iOS Technician.

Da, vendar le od iPhonov.

Ne, nekateri deli niso dobavljivi, drugih ni mogoče zamenjati.

Žal ne, matična plošča kot nadomestni del ne obstaja.

Ponavadi napravo prejmemo naslednji dan, jo takoj tudi popravimo in še isti dan odpremimo nazaj. Torej je lahko naprava pri vas že v 3 delovnih dneh.

Po navadi traja zamenjava zaslona na iPadu 24ur, le redko se raztegne na dva delovna dneva.

Pri vodnih poškodbah se svetuje, da se naprave ne uporablja in se ugasne, ne priklaplja v elektriko in, da se čim prej oglasite pri nas. Gre lahko za hujše poškodbe, zato je potrebna sanacija oksidacij na matični plošči in konektorjih, šele nato pa se lahko pretestira napravo in napove celoten strošek servisa. Stroškov, uspešnosti in trajanja servisa v primeru vodne poškodbe ne moremo napovedati.

Seveda, za diagnostiko naprave se porabi veliko časa, strošek je 20 eur, vendar ga v primeru popravila (menjava zaslona, baterije, popravilo matične plošče…) ne zaračunavamo posebej, diagnostika je zajeta že v ceni popravila.

Žal ne, le od ponedeljka do petka od 9:00 do 18:00.

Da, najbolj značilne so težave z nedelovanjem toucha na iPhone 6+, kjer nemalokrat pride do okvare čipa na matični plošči (zaradi zunanjih dejavnikov – padec, zvijanje naprave…). Popravilo je možno, ampak je tvegano.

Druga zelo znana napaka je hitro praznjenje baterije na i6S. To napako je priznal tudi Apple, ki je objavil vpoklic za določene i6S. Ali je tudi vaša naprava upravičena do brezplačne menjave baterije lahko preverite tukaj ( https://www.apple.com/support/iphone6s-unexpectedshutdown/).

Obrnite se na garancijski servis.

V Ljubljani so trije, EPL, EmonaGram in Pro servis.

Če veste Apple ID, potem lahko kliknete na pozabil sem geslo in na mail (apple ID) dobite navodila za spremembo gesla.

Potem pokličite na Apple support Slovenija, telefonska številka 080080321, kjer boste prijavili napako. Če ne boste vedeli odgovorov na varnostna vprašanja, na katere ste odgovorili ob prijavi v Apple ID, boste lastništvo lahko izkazali z originalnim računom, na katerem mora biti viden kraj nakupa, datum, za katero napravo gre, serijska številka in IMEI številka.

Življenska doba baterije pri normalni uporabi je cca 2 leti.

Naprave

  • iPhone 4/4s
  • iPhone 5/5s/5c/SE
  • iPhone 6/6s
  • iPhone 6+/6s+
  • iPhone 7
  • iPhone 7+
  • iPhone 8
  • iPhone 8+
  • iPhone X

  • iPad 2/3/4
  • iPad mini 1/2/3/4
  • iPad Air 1/2
  • iPad Pro

  • iPod nano 6/7
  • iPod touch 4/5

Nudimo

  • menjavo stekla, touch in LCD
  • menjavo stekla
  • menjavo leče
  • menjavo kamere
  • menjavo baterije
  • menjavo polnilne enote
  • mejavo vhoda za slušalke+mikrofon
  • menjavo home vezja
  • menjavo vezja za izklop
  • menjavo sprednje in zadnje kamere
  • menjavo gumba za glasnost/tiho/izklop
  • menjavo spodnjega zvočnika in zvočnika za uho
  • menjavo wifi vezja
  • menjavo vibre
  • menjavo ohišja